Tworzenie indeksu Web Find Fast — plik GIF

Krok 3: Dodawanie folderów do indeksu Web Find Fast

Jeśli pracujesz bezpośrednio na serwerze, to możesz dodawać nowe foldery, korzystając z interfejsu użytkownika programu Find Fast.

Aby dodać foldery, korzystając z interfejsu użytkownika programu Find Fast:

  1. W Panelu sterowania systemu Windows NT dwukrotnie kliknij ikonę programu Find Fast.
  2. Z menu Indeks wybierz polecenie Aktualizuj indeks.
  3. Wybierz indeks przeznaczony do modyfikacji, klikając zawierający go folder.
  4. Kliknij przycisk Opcje sieci WWW.
  5. W kolumnie Folder wpisz nazwę folderu, który chcesz dodać do indeksu. Upewnij się, czy dodawany folder nie pokrywa się z folderami będącymi już w indeksie.
  6. W pole Zastępcza ścieżka HTTP wpisz adres HTTP dla tego folderu (na przykład http://www.firma.com/), a następnie kliknij przycisk Modyfikuj. (Wskazany folder musi być dostępny poprzez folder wirtualny, znajdujący się na serwerze WWW).
W ten sposób możesz dodać dowolną liczbę folderów. Aby usunąć folder z listy, wybierz z listy Folder jego nazwę, a następnie kliknąć przycisk Usuń .

Wybranie podczas instalacji opcji Administracja serwera WWW umożliwia dodawanie folderów za pomocą przeglądarki WWW uruchamianej zdalnie lub lokalnie.

Dodawanie folderów za pomocą narzędzia administracji programu Web Find Fast

  1. Korzystając z przeglądarki WWW, otwórz narzędzie administracji programu Web Find Fast, plik "Websrchw.htm".
  2. Kliknij łącze Tworzenie i modyfikowanie indeksów.
  3. Kliknij przycisk Tworzenie indeksu i postępuj zgodnie z instrukcjami.


To dopiero początek

Wybranie podczas instalacji opcji Administracja serwera WWW umożliwia wykonywanie różnych zadań związanych z utworzonym indeksem. Na przykład, można tworzyć widoki stron programu Web Find Fast grupujące dokumenty na podstawie ich właściwości. Aby uzyskać więcej informacji, otwórz za pomocą przeglądarki WWW plik "Websrchw.htm".