Jeśli pracujesz bezpośrednio na serwerze, to możesz dodawać nowe foldery, korzystając z interfejsu użytkownika programu Find Fast.
Aby dodać foldery, korzystając z interfejsu użytkownika programu Find Fast:
- W Panelu sterowania systemu Windows NT dwukrotnie kliknij ikonę programu Find Fast.
- Z menu Indeks wybierz polecenie Aktualizuj indeks.
- Wybierz indeks przeznaczony do modyfikacji, klikając zawierający go folder.
- Kliknij przycisk Opcje sieci WWW.
- W kolumnie Folder wpisz nazwę folderu, który chcesz dodać do indeksu. Upewnij się, czy dodawany folder nie pokrywa się z folderami będącymi już w indeksie.
- W pole Zastępcza ścieżka HTTP wpisz adres HTTP dla tego folderu (na przykład http://www.firma.com/), a następnie kliknij przycisk Modyfikuj. (Wskazany folder musi być dostępny poprzez folder wirtualny, znajdujący się na serwerze WWW).
W ten sposób możesz dodać dowolną liczbę folderów. Aby usunąć folder z listy, wybierz z listy Folder jego nazwę, a następnie kliknąć przycisk Usuń .
Wybranie podczas instalacji opcji Administracja serwera WWW umożliwia dodawanie folderów za pomocą przeglądarki WWW uruchamianej zdalnie lub lokalnie.
Dodawanie folderów za pomocą narzędzia administracji programu Web Find Fast
- Korzystając z przeglądarki WWW, otwórz narzędzie administracji programu Web Find Fast, plik "Websrchw.htm".
- Kliknij łącze Tworzenie i modyfikowanie indeksów.
- Kliknij przycisk Tworzenie indeksu i postępuj zgodnie z instrukcjami.
To dopiero początek
Wybranie podczas instalacji opcji Administracja serwera WWW umożliwia wykonywanie różnych zadań związanych z utworzonym indeksem. Na przykład, można tworzyć widoki stron programu Web Find Fast grupujące dokumenty na podstawie ich właściwości. Aby uzyskać więcej informacji, otwórz za pomocą przeglądarki WWW plik "Websrchw.htm".
|