![]() |
Krok 2: Edycja strony wyszukiwania i rozsyłanie jej adresu HTTP |
Początkowy stan procesu tworzenia indeksu można sprawdzić w pliku rejestru indeksowania programu Find Fast (można też otworzyć plik "Ffastlog.txt" znajdujący się w folderze "Windows\System"). Po utworzeniu indeksu użytkownicy mogą wykorzystywać go do przeszukiwania sieci WWW.
Aby rozesłać stronę wyszukiwania do użytkowników:
W przypadku tworzenia kilku indeksów każdy z nich powinien mieć inną nazwę. Ponadto należy zmodyfikować poszczególne strony wyszukiwania, określając dla nich nazwę stosowanego indeksu. W tym celu otwórz w edytorze tekstu (na przykład Notepad) plik "Query.htm" i odszukaj wiersz
< INPUT TYPE = "hidden" NAME = "Index" VALUE = " ">.
Zamień pusty ciąg na nazwę przeszukiwanego indeksu. W celu przeszukania kilku różnych indeksów możesz utworzyć dowolną ilość kopii pliku "Query.htm", dostosowując powstałe strony wyszukiwania. Możesz też zastosować inne, bardziej zaawansowane elementy języka HTML, takie jak instrukcja Wybierz która umożliwia użytkownikom wybór jednego z wielu indeksów na tej samej niestandardowej stronie wyszukiwania.
Wprowadzanie zmian do indeksuUtworzony indeks można w prosty sposób modyfikować, dodając lub usuwając foldery. Czynności te składają się na krok 3, Dodawanie folderów do indeksu Web Find Fast. |