Tworzenie indeksu Web Find Fast — plik GIF

Krok 3: Dodawanie folderów do indeksu Web Find Fast

Jeśli pracujesz bezpośrednio na serwerze, to możesz dodawać nowe foldery, korzystając z interfejsu użytkownika programu Find Fast.

Aby dodać foldery, korzystając z interfejsu użytkownika programu Find Fast:

  1. W Panelu sterowania systemu Windows NT dwukrotnie kliknij ikonę programu Find Fast.
  2. Z menu Indeks wybierz polecenie Aktualizuj indeks.
  3. Wybierz indeks, który chcesz zmodyfikować, klikając zawierający go folder.
  4. Kliknij przycisk Opcje sieci WWW.
  5. W pole Folder wpisz nazwę folderu, który chcesz dodać do indeksu. Upewnij się, czy dodawany folder nie pokrywa się z folderami będącymi już w indeksie.
  6. W pole Zastępcza ścieżka HTTP wpisz adres HTTP dla tego folderu (na przykład http://www.firma.com/), a następnie kliknij przycisk Modyfikuj. (Wskazany folder musi być dostępny poprzez folder wirtualny, znajdujący się na serwerze WWW).
W ten sposób możesz dodać dowolną liczbę folderów. Aby usunąć folder z listy, wybierz z listy Folder jego nazwę, a następnie kliknąć przycisk Usuń .