Jeśli pracujesz bezpośrednio na serwerze, to możesz dodawać nowe foldery, korzystając z interfejsu użytkownika programu Find Fast.
Aby dodać foldery, korzystając z interfejsu użytkownika programu Find Fast:
- W Panelu sterowania systemu Windows NT dwukrotnie kliknij ikonę programu Find Fast.
- Z menu Indeks wybierz polecenie Aktualizuj indeks.
- Wybierz indeks, który chcesz zmodyfikować, klikając zawierający go folder.
- Kliknij przycisk Opcje sieci WWW.
- W pole Folder wpisz nazwę folderu, który chcesz dodać do indeksu. Upewnij się, czy dodawany folder nie pokrywa się z folderami będącymi już w indeksie.
- W pole Zastępcza ścieżka HTTP wpisz adres HTTP dla tego folderu (na przykład http://www.firma.com/), a następnie kliknij przycisk Modyfikuj. (Wskazany folder musi być dostępny poprzez folder wirtualny, znajdujący się na serwerze WWW).
W ten sposób możesz dodać dowolną liczbę folderów. Aby usunąć folder z listy, wybierz z listy Folder jego nazwę, a następnie kliknąć przycisk Usuń .
|